EmpresaABOUT US

The CNS Brasil Informática LTDA is a multinational company with operations in Brazil, Argentina and Uruguay, founded in 1984 and is dedicated to providing technical solutions for usage, integration and electronics product repairs. Our focus is the electronics industries.

Started the Brazilian operation in 2011, ssuming full responsibility of the repair center for ACER´s after market process. Working in engineering, operation and quality management.

We have ~3000 m2 of laboratories and warehouses to support the repair and reverse logistics operations.

Trained staff with 150 technicians.

We provide services for the main electronic products brands in Mercosur, we count on with repair centers in Brazil, Uruguay and Argentina.

From the Uruguay Free Zone operating, we can provide services to all countries of the Latin America.

CAPACITY

In Brazil we have an operation that performs repairs on a monthly basis:

8000

notebooks

400

monitors

400

desktops

1000

tablets

1500

motherboards

700

LCD and LED panels

*The amounts of repairs can be increased according to the demand.

INTEGRATED QUALITY AND ENVIRONMENTAL POLICY,,pt,The Integrated Quality and Environment Management System of CNServices is structured in accordance with the requirements of the ABNT NBR ISO Standards,,pt,Quality management,,pt,e ABNT NBR ISO,,xh,Environmental management,,pt,and other applicable legal and statutory requirements,,pt,in respect of the following principles,,pt,Respect for the rule of law - commitment to keep informed,,pt,and comply with the legal requirements applicable to its scope of action,,pt,and other requirements to which the organization has committed,,pt,Quality and safety of products - promoting a culture involving behavior,,pt,attitudes,,pt,activities and processes that meet customer requirements and other applicable requirements,,pt

O Sistema de Gestão Integrado da Qualidade e Meio Ambiente do CNServices está estruturado em conformidade com os requisitos das Normas ABNT NBR ISO 9001:2015 (Gestão da Qualidade), e ABNT NBR ISO 14001:2015 (Gestão Ambiental) e demais requisitos legais e estatutários aplicáveis, em respeito aos seguintes princípios:

  • Respeito pelo estado de direito – compromisso em manter-se informada, e cumprir os requisitos legais aplicáveis ao seu escopo de atuação, e outros requisitos aos quais a organização tenha se comprometido.
  • Qualidade e segurança dos produtos – promoção de uma cultura que envolve comportamentos, atitudes, atividades e processos que atendam aos requisitos do cliente e outros requisitos aplicáveis, generating the satisfaction of customers and other interested parties,,pt,Environmental protection - commitment to the use of processes,,pt,practices,,pt,techniques,,es,materials,,pt,products,,pt,services or energy to avoid,,pt,reduce or control the generation,,pt,emission or discharge of any type of pollutant or waste,,pt,in order to reduce adverse environmental impacts,,pt,Pollution prevention - commitment to carry out the correct disposal of waste and disposal of tailings resulting from its production process,,pt,Human development - commitment to support the process of expanding human capabilities and functionalities,,pt,allowing your employees to have health,,pt,accumulate knowledge,,pt.
  • Proteção ao meio ambiente – compromisso com o uso de processos, práticas, técnicas, materiais, produtos, serviços ou energia para evitar, reduzir ou controlar a geração, emissão ou descarga de qualquer tipo de poluente ou rejeito, a fim de reduzir os impactos ambientais adversos.
  • Prevenção da poluição – compromisso em realizar a correta destinação dos resíduos e disposição dos rejeitos decorrentes de seu processo produtivo.
  • Desenvolvimento humano – compromisso em apoiar o processo de expansão das capacidades e funcionalidades humanas, permitindo que seus funcionários tenham saúde, acumulem conhecimentos, their personal and professional skills,,pt,and compliance with labor legislation applicable to its activities,,pt,Accountability and transparency in the relationship with stakeholders - commitment to take responsibility for the impacts of their activities and decisions on society,,pt,in the economy and the environment,,pt,being transparent in its decisions and statements to stakeholders,,pt,disseminating clear information,,pt,accurate and complete information of non-confidential information,,pt,Relationship management with suppliers and partners - commitment to promote process alignment,,pt,products and services between the organization and its suppliers,,pt,according to SGI requirements,,pt, e o atendimento à legislação trabalhista aplicável às suas atividades.
  • Accountability e transparência no relacionamento com as partes interessadas – compromisso em assumir a responsabilidade pelos impactos de suas atividades e decisões na sociedade, na economia e no meio ambiente; sendo transparente em suas decisões e declarações para com as partes interessadas; divulgando informações claras, precisas e completas de informações não confidenciais.
  • Gestão do relacionamento com provedores e parceiros – compromisso em promover o alinhamento dos processos, práticas, técnicas, materiais, produtos e serviços entre a organização e seus fornecedores, de acordo com os requisitos do SGI, through the development of a partnership relationship,,pt,mutual support and dissemination of good practices focused on quality management and environmental management,,pt,Commitment to continuous improvement of its SGI - commitment to the recurring activity of increasing the performance of CNServices in relation to quality management and environmental management,,pt, apoio mútuo e disseminação de boas práticas voltadas para a gestão da qualidade e gestão ambiental.
  • Compromisso com a melhoria contínua de seu SGI – compromisso com a atividade recorrente de aumentar o desempenho do CNServices em relação à gestão da qualidade e gestão ambiental.

Utilizamos cookies para melhorar a experiência do usuário. Nós podemos gerenciar e apagar esses cookies conforme a LGPD.